Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Filmek a polcról

Filmek a polcról

Csak röviden...

2014. március 13. - Lazók György

kezdet-1.jpg

Mindenkinek kell egy szenvedély, nekem kettő is akadt: a film és az írás. Már jó ideje összeházasítottam a kettőt, az ebből születő kritikákkal pedig azóta is lelkesen bombázom az internetet. A DVD-k, majd a Blu-rayek megjelenésével engem is elkapott a gyűjtőláz, ami odáig vitt, hogy egy videótéka feltöltésére elegendő filmet halmozzak fel. Mivel tékát nyitni a torrent korában üzleti öngyilkosság, inkább blogot indítottam, ahol elsősorban saját gyűjteményemből szemezgetek, de foglalkozom majd premierfilmekkel is.

Mivel a '80-as/'90-es évek termésén nőttem fel, leginkább ezen időszak alkotásai kerülnek előtérbe. A filmeket műfaji megkötések nélkül válogattam össze, így akciófilmekről ugyanúgy lesz szó, mint díjnyertes drámákról. A terveim közt szerepel, hogy átmentem ide a régebbi írásaim egy részét tematikus rendbe szedve, de indítok új blogsorozatokat is. Szó lesz például elhanyagolt filmekről, fals folytatásokról, valamint olyan kihagyhatatlan filmsorozatokról, mint az Indiana Jones- vagy a Rambo-négyes. Nyitásként Oliver Stone és Quentin Tarantino pokolban fogant szövetségéből létrejött, a maga idejében nagy botrányt kavart Született gyilkosokat választottam, mely most lett húsz éves, de a hazai kertévék még mindig úgy rettegnek a leadásától, mint a tűztől.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekapolcrol.blog.hu/api/trackback/id/tr875858353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása